سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساتین جذاب

کاغذ دیواری از چه چیزی ساخته شده است؟

    نظر

در ابتدا شما به یک متر نیاز دارید، باید عرض و ارتفاع دیوار مورد نظرتان را اندازه گیری نمایید سپس عرض و ارتفاع دیوار را در هم ضرب کنید تا متراژ مورد نظر بدست بیاید، سپس با کارشناسان ما تماس بگیرید تا سفارش شما را ثبت و راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند؛ فقط توجه داشته باشید که شما باید درب و پنجره را جزو محاسباتتان قرار دهید. شما نیز می‌توانید کار اندازه گیری را به عهده‌ی کارشناسان ما بسپارید.

 

 آماده سازی کاغذ دیواری چه قدر زمان خواهد برد؟

پس از اینکه شما سفارش خود را ثبت کردید، محصل مورد نظر در همان روز و یا نهایتا تا دو روز به دست شما خواهد رسید، پس از آن کارشناسان ما برای ارسال نصاب با شما هماهنگی لازم را انجام خواهند داد. چنانچه شما در شهرستان می‌باشید، بار شما توسط باربری ارسال خواهد شد.

 

کاغذ دیواری از چه چیزی ساخته شده است؟

 

کاغذ دیواری برعس پوستر دیواری از یک طرح تکرار شونده ساخته شده است، این کاغذ را می‌توانید در هر ابعادی سفارش بدهید.

کاغذ دیواری‌هایی که در این فروشگاه به فروش می‌رسد در جنس‌ پی وی ساخته می‌شود، این مواد باعث می‌شود که محصول کاغذ دیواری به محصولی ضد آب تبدیل شود، باید به این نکته توجه داشت که کاغذ دیواری در برابر ضربه بسیار آسیب پذیر می‌باشد، لذا باید دقت نمود که اجسام تیز با این کاغذ دیواری برخورد نمی‌کنند. بعضی از کاغذ دیواری‌ها با روکش وینیل ساخته می‌شوند که این محصول را در برابر ضربه به محصول مقاوم تری تبدیل میکنند. همچنین کاغذ دیواری‌های جدیدی به بازار عرضه شده‌اند که از جنس نانو می‌باشند، جنس نانو باعث می‌شود که کاغذ دیواری ضد آب، ضد دود، ضد کثیفی و ... شود، البته قیمت کاغذ دیواری نانو نسبت به کاغذ دیواری‌های عادی بسیار گران تر نی‌باشد.

همچنین کاغذ دیواری‌هایی جدیدی به نام مخملی وحود دارند، این محصئل یک لایه از مخمل روی آن کشیده شده است که به این محصول بافت جدیدی می‌دهد، اما از معایب محصول مخملی می‌توان به سختی تمیزی آن اشاره نمود، این کاغذ نیز همانند کاغذ نانو گران می‌باشد، اما ما این نوع کاغذ را پیشنهاد نمی‌کنیم.

پرطرفدار ترین نوع کاغذ دیواری چیست؟

از کاغذ دیواری‌های بسیار محبوب می‌توان به دو طرح گل داماسک و کاغذ دیواری سه بعدی اشاره نمود. این دو کاغذ جزو پر طرفدارترین‌ها و پرفروش‌ترین طرح‌های دکوری می‌باشد، کاغذ دیواری سه بعدی همانطور که از نامش پیداست شامل طرحی می‌باشد که عکس را به حالت سه بعدی در می‌آورد، قیمت کاغذ سه بعدی تفاوتی با کاغذ‌های دیگر ندارد، همانطور که گفته شد کاغذ دیواری‌هایی که در این سایت به فروش می‌رسد، قابلیت شستشو دارند. این محصول بیشتر در پذیرایی مورد استفاده قرار میگیرد. توجه داشته باشید که محصول پوستر دیواری با محصول کاغذ دیواری دو محصولی کاملا متفاوت می‌باشند، پوستر دیواری در واقع یک طرح است که توسط دستگاه‌های پیشرفته چاپ می‌شود، اما کاغذ دیواری یک پترن و یا یک طرح تکرار شونده می‌باشد.

 

خرید کاغذ دیواری ارزان در تهران

ما همواره در فروشگاه تلاش می‌کنیم که محصولات با کیفیت را گلچین کرده و با قیمتی ارزان به شما عزیزان ارائه دهیم، متاسفانه محصولات بی کیفیتی در بازار ایران وجود دارند که از کیفیت مطلوبی برخوردار نمیباشند و با گذشت زمان رنگ و کیفیت خود را در برابر نور و آب از دست می‌دهند. در حقیقت کاغذ‌هایی ضد آب می‌باشند که دارای لایه‌ای به نام وینیل می‌باشد، شما نیز می‌توانید با استفاده از هر نوع مواد شوینده‌ای این کاغذ را تمیز و پاکیزه کنید.

کاغذ دیواری داماسک دکورچوب